לא סטיירופום – UVID Dronetech 2023/4

UVID DRONETECH 2024

IsraelDefense DroneTech – פברואר 22, 2024

.השנה דרונטק היה אחד הקונפרנסים הטובים שביקרתי בהם זמן מה

.VIP הבאז המטורף באוויר, והטק בכניסה המפנקת בנוסך

Dronery https://www.droneryfly.com/

.מישהו פעם אמר שבעולם היפותטי כשדברים היפותטי קורים – זה לא סטיירופום

!התראת ספוילר – כלב רובוטי על הרצפה

Attis Aviation  [https://www.attis-aviation.com/] לצורך עיניינינו, אני רוצה להכיר לכם את

.החברה שמייצרת פרוטוטיפים ולא סטיירופום

Attis Aviation

…נעים להכיר

.הציגה משהו גדול בכניסה המדגם כטב”ם עם יכולות טיסה נמוכה הרון | התעשייה האווירית לישראל (iai.co.il)

. Airwayz פגשתי מספר חברות בתערוכה, הראשון מבינוייהם

בעולם בא טכנולוגיה שומרת על מחצבים חשובים כמו בתי זיקוק, דרכי הובלה, ומתחמים הדורשים שימור ותחזוקה, ‘השגחה’ הינה מילת המפתח. איירוויז מספקת יו.תי.אמ דינמי לשימוש מסחרי

איירונאוטיקס דגמנה תחנה לא מאוישת וקוביית משחקים חביבה – לא יכולתי להניח את הידיים מי זה…אבל זה נעלם. היכן זה? ראיתי את זה ליפני דקה…כשנכנסתי למליאת הדוברים צפיתי באפרת מטיס שדיברה על ה Orbiter 4 ועל 7.10.2023. האורביטר מדגמנת סיבולת של 24 שעות.

“Combat-proven, Orbiter 4, offers excellent multi-mission performance for a variety of ISTAR missions. Incorporating Group 4 ISR capabilities within runway-independent Group 2 logistic footprint. The Orbiter 4 is a long-range Tactical UAS that can carry multiple payloads, with VTOL configuration, and offers long endurance and full redundancy.”

Omnisys  [https://www.omnisys.co.il/]

– חברה שנמצאת בזירה המון שנים דגמנה משולשים על המסך – העוקב אחר משאבים ומחשב את המידע הקריטי עבור משימות לקראת לוחמה. BRO – ערכת האופטימיזציה עבור משאבי לוחמה מביא התראות מבוססות ביצועים והמלצות פעולה למקסום ביצוע משימה.

EUCLID –  – [https://www.euclid-eng.com/aboutus] ,חברת ההנדסה למיקום עם המון אפליקציות הכוללים מודולים של גלאי אר.אף. לקוחות כוללים רפאל, אלביט, תעשיות ביטחוניות ועוד’

LoolTLV [https://www.looltv.com/] – שמעתם מכונת קפה? הלכתי לשם – לאחר זמן מה הנציג הסתובב והראה לי מזל”ט באוויר שממנו ממש התפעלתי כי הוא לא זז מילימטר  והעין שלי לא ‘תפסה’ את זה (התמונה למעתה רק דוגמא).

Alon Eng. – [https://www.alon-eng.com/ ] – ראיתי כמה ‘מוחות’ של חיות הריגה אימתניים מול העיניים מעלה את הצורך לשיטור יותר אינטימי וזעיר.

Alon Eng

Global Agents – מדגמנים כלב רובוטי על הרחבה

Global Agents http://www.global-agents.com/

Sky-Hero https://sky-hero.com/

Novatel https://novatel.com/

Meircell https://www.meircell.com/

Sixdof space https://www.sixdofspace.com/

Singer-instruments https://singer-instruments.com/

Hyper-tech systems (International resellers)

Qinetiq https://www.qinetiq.com/en/

Rarely do you get to beat such an exquisite array of varied and exciting technology like we saw today! נדיר מאוד למצוא כל כך הרבה טלנטים עם טכנולוגיה מדליקה כמו שראיתי!

I had the honor to speak to a lot of very interesting people with interesting things to show and tell. היה לי הכבוד לפגוש הרבה אנשיםמעניינים עם דברים מעניינים להראות לי.

See you next year. להתראות שנה הבאה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest