RoboHelp יעוץ היקפי של טקדוקס ב

אני כותבת טכנית מאז 1999, ומאז היה לי מספיק זמן לסקור את הכלים הטובים והפחות טובים הבאים לידי ביטוי בשוק. אני מוכרחה להגיד שיש לי מספיק ניסיון בכדי לדעת שכאשר כותבים מדריכי משתמש, לא כותבים על כלים אלא על פונקציות. מה שכן, אני מוכרחה לומר שככל שפונקציה טובה יותר, כך גם הכלי טוב יותר, לא ככה?

RoboHelp פשוט מוכר את עצמו משום שהוא כלי מעולה!

במשך השנים, התווספות פונקציונליות ל Robohelp, התחזוקה והעדכונים השוטפים, המאפיינים החדשים ורכישתו עלידי Adobe, הפכו אותו לכלי הנמכר ביותר.

האיגוד הפשוט של פונקציות מותמאות אישית ב’Pods’ הינו הישג אדיר, ולא ראיתי איכות התאמה אישית בשום מוצר אחר, במיוחד לא כזו המבוצעת באופן כל כך נגיש.

למה ההעדפה למוצר הזה

ככתבת טכנית, אני לעיתים מתעכבת על הטכנולוגיות לשמירת המידע. כעיקרון, הגודל העצום של הקבצים והיכולת לעבוד איתם יכולה לעשות את כל ההבדל בין צוותים של כותבים. לא נעים להודות בכך, אך לפעמים, לא משנה כמה הניהול כתיבה טכנית טובה, אם הכלים שלהם לא מעודכנים או שהם עוברים לפלטפורמה שהחברה שלהם לא אוהבת, הם יכולים לאבד את עבודתם בקלות. וראיתי את זה קורה, לא פעם.

חבר’ה, אני לא רוצה לשעמם אתכם בפרטים, אז הנה שני מאפיינים שהופכים את RoboHelp למה שהוא:

  • הפקת תוכן רגישת סביבה
  • Single-Sourcing

אם תשאלו אנשי מכירות הם וודאי ישאלו “מה עם כל שאר הפונקציות והמאפיינים שאנו מציעים?” אינני מעוניינת בשיתופי פעולה כרגע (אדבר על כך בהמשך). אין שני ל-RoboHelp  ביכולתו להפיק תוכן לפלטים מרובים.

על מנת לקבל יעוץ הפקת RoboHelp בחינם, אנא שלחו לנו את פרטיכם, עם פירוט הבעיה (בשדות למטה) ואנו ניתן לכם את מבחר האפשרויות המתאימות ביותר לפתרון הבעיה.

לעוד מידע, קראו גם על הדרכות RoboHelp!